Naslovna / Poslovi / DIREKTOR SEKTORA UPRAVLJANJA KATEGORIJAMA

POSLOVI

Podgorica
Puno radno vrijeme

DIREKTOR SEKTORA UPRAVLJANJA KATEGORIJAMA

01. 09. 2025. - 15. 09. 2025.
Neto plata: Na upit

 

Domaća trgovina doo je jedna od vodećih retail kompanija koje posluju na crnogorskom tržištu. Članica smo Expo Grupe i, osim maloprodaje, bavimo se i distribucijom domaćih i stranih poznatih brandova hrane i neprehrane. Našu maloprodajnu mrežu čine supermarketi, komšijske radnje i diskonti: Aroma, City i Conto. Integralni deo naših Aroma marketa je i naš novi koncept Aroma Gastro Bar, koji predstavlja sinergiju supermarketa i vrhunske gastronomije.

Na tržištu smo prepoznatljivi po dinamičnom rastu, fokusu na potrebe potrošača, jedinstvenom vizuelnom identitetu i posebno trendu plasmana proizvoda vrhunskog kvaliteta sa akcentom na fresh kategorije - uvijek svježe voće i povrće, garantovan kvalitet svježeg mesa, mesnih prerađevina, sireva i ukusnih peciva. U cilju obezbjeđivanja vrhunskog kvaliteta mesa u sastavu kompanije posluje pogon za obradu mesa, iz kojega svakodnevno na crnogorskom tržištu obezbjeđujemo svježe, ukusno meso - obrađeno, pakovano i distribuirano u skladu sa standardima Food safety programa i GMP.

Verujemo da su ključni faktor našeg uspeha naši zaposleni, koje pažljivo selektujemo, unapređujemo i razvijamo u skladu sa njihovim potencijalom, ulogom i zadacima u našoj kompaniji.

 

Direktor Sektora upravljanja kategorijama 

 

Osnovna uloga direktora Sektora za upravljanje kategorijama jeste vođenje ljudi i procesa u skladu sa strateškim ciljevima kompanije i principima category managementa.

 

Ključne odgovornosti: 

  • Vodi proces upravljanja kategorijama u cilju ostvarenja strateških i godišnjih ciljeva kompanije i unapređenja iskustva kupaca;
  • Razvija i usmjerava strategiju pregovaranja, vodi i prati proces pregovaranja, postavlja pravila za dugoročne pregovore sa glavnim dobavljačima u cilju obezbeđivanja i isporuke ciljane gros marže;
  • Upravlja i kontroliše ukupnu maloprodajnu gros maržu, po svim formatima objekata i po kategorijama;
  • Uspostavlja i primenjuje strategiju asortimana i Private Brand strategiju; upravlja procesom optimizacije i revizije asortimana u cilju zadovoljenja potreba ciljanih kupaca;
  • Uspostavlja i sprovodi strategiju određivanja cena po formatima i tipovima objekata kako bi se poboljšala njihova cenovna percepcija u skladu sa strategijom kompanije;
  • Uspostavlja i organizuje proces razvoja uputstava za nove planograme i njihovo unapređenje, kao i sekundarno pozicioniranje za sve kategorije u skladu sa stablom odlučivanja kupaca;
  • Vodi proces planiranja (uključujući i izradu komercijalnog plana), budžetiranja i izveštavanja važnih za poslovne odluke u cilju postizanja ciljeva kompanije;
  • Uspostavlja kriterijume i kontroliše metodologiju za bezbednost hrane i standarde upravljanja kvalitetom sa ciljem da se podrži ostvarenje očekivanja kupaca;
  • Razvija i unapređuje svoje direktne saradnike, identifikuje ključne talente u celom timu kako bi se osigurali potencijalni naslednici za ključne pozicije u upravljanju kategorijama.

 

Potrebne kompetencije:

  • Iskustvo u FMCG/retail industriji (min. 5 u category managementu ili komercijali)
  • Odlično poznavanje Category Management metodologije
  • Znanje iz pricinga, promocija i profitabilnosti kategorije (P&L)
  • Sposobnost pregovaranja i razvoja partnerstava sa dobavljačima
  • Rad sa analitičkim alatima
  • Poznavanje planogram softvera
  • Strateško i sistemsko razmišljanje
  • Razvijanje i motivisanje tima
  • Donošenje odluka pod pritiskom
  • Upravljanje konfliktima i pregovaračka snaga
  • Saradnja sa drugim funkcijama

 

Lične osobine:

  • Orijentacija na rezultat
  • Fleksibilnost i agilnost
  • Orijentisanost na kupce
  • Integritet i odgovornost
  • Inovativnost i proaktivnost

 

Potrebno obrazovanje i veštine:

  • Fakultet ekonomskog, menadžment ili srodnog usmerenja
  • Engleski jezik – napredno (pisano i usmeno)
  • Napredno poznavanje Excela i BI alata

 

Šta nudimo:

  • Priliku da vodite strateški važnu funkciju i oblikujete budućnost kategorija u jednom od vodećih retail lanaca u Crnoj Gori
  • Direktan uticaj na razvoj poslovanja i zadovoljstvo naših kupaca
  • Rad u dinamičnom okruženju koje spaja inovaciju i orijentaciju na kupce
  • Snažnu podršku top menadžmenta i saradnju sa ključnim partnerima
  • Mogućnost da razvijate i vodite sopstveni tim eksperata
  • Konkurentan paket primanja i bonusa vezanih za performanse
  • Dodatne benefite (službeni automobil, privatno zdravstveno osiguranje, podršku za profesionalni razvoj i obuke)
  • Okruženje u kome se podstiče samostalnost, donošenje odluka i inovativnost

 

Prijavi se