Podgorica
Puno radno vrijeme
DIREKTOR SEKTORA UPRAVLJANJA KATEGORIJAMA
01. 09. 2025. - 15. 09. 2025.
Neto plata: Na upit
Domaća trgovina doo je jedna od vodećih retail kompanija koje posluju na crnogorskom tržištu. Članica smo Expo Grupe i, osim maloprodaje, bavimo se i distribucijom domaćih i stranih poznatih brandova hrane i neprehrane. Našu maloprodajnu mrežu čine supermarketi, komšijske radnje i diskonti: Aroma, City i Conto. Integralni deo naših Aroma marketa je i naš novi koncept Aroma Gastro Bar, koji predstavlja sinergiju supermarketa i vrhunske gastronomije.
Na tržištu smo prepoznatljivi po dinamičnom rastu, fokusu na potrebe potrošača, jedinstvenom vizuelnom identitetu i posebno trendu plasmana proizvoda vrhunskog kvaliteta sa akcentom na fresh kategorije - uvijek svježe voće i povrće, garantovan kvalitet svježeg mesa, mesnih prerađevina, sireva i ukusnih peciva. U cilju obezbjeđivanja vrhunskog kvaliteta mesa u sastavu kompanije posluje pogon za obradu mesa, iz kojega svakodnevno na crnogorskom tržištu obezbjeđujemo svježe, ukusno meso - obrađeno, pakovano i distribuirano u skladu sa standardima Food safety programa i GMP.
Verujemo da su ključni faktor našeg uspeha naši zaposleni, koje pažljivo selektujemo, unapređujemo i razvijamo u skladu sa njihovim potencijalom, ulogom i zadacima u našoj kompaniji.
Direktor Sektora upravljanja kategorijama
Osnovna uloga direktora Sektora za upravljanje kategorijama jeste vođenje ljudi i procesa u skladu sa strateškim ciljevima kompanije i principima category managementa.
Ključne odgovornosti:
- Vodi proces upravljanja kategorijama u cilju ostvarenja strateških i godišnjih ciljeva kompanije i unapređenja iskustva kupaca;
- Razvija i usmjerava strategiju pregovaranja, vodi i prati proces pregovaranja, postavlja pravila za dugoročne pregovore sa glavnim dobavljačima u cilju obezbeđivanja i isporuke ciljane gros marže;
- Upravlja i kontroliše ukupnu maloprodajnu gros maržu, po svim formatima objekata i po kategorijama;
- Uspostavlja i primenjuje strategiju asortimana i Private Brand strategiju; upravlja procesom optimizacije i revizije asortimana u cilju zadovoljenja potreba ciljanih kupaca;
- Uspostavlja i sprovodi strategiju određivanja cena po formatima i tipovima objekata kako bi se poboljšala njihova cenovna percepcija u skladu sa strategijom kompanije;
- Uspostavlja i organizuje proces razvoja uputstava za nove planograme i njihovo unapređenje, kao i sekundarno pozicioniranje za sve kategorije u skladu sa stablom odlučivanja kupaca;
- Vodi proces planiranja (uključujući i izradu komercijalnog plana), budžetiranja i izveštavanja važnih za poslovne odluke u cilju postizanja ciljeva kompanije;
- Uspostavlja kriterijume i kontroliše metodologiju za bezbednost hrane i standarde upravljanja kvalitetom sa ciljem da se podrži ostvarenje očekivanja kupaca;
- Razvija i unapređuje svoje direktne saradnike, identifikuje ključne talente u celom timu kako bi se osigurali potencijalni naslednici za ključne pozicije u upravljanju kategorijama.
Potrebne kompetencije:
- Iskustvo u FMCG/retail industriji (min. 5 u category managementu ili komercijali)
- Odlično poznavanje Category Management metodologije
- Znanje iz pricinga, promocija i profitabilnosti kategorije (P&L)
- Sposobnost pregovaranja i razvoja partnerstava sa dobavljačima
- Rad sa analitičkim alatima
- Poznavanje planogram softvera
- Strateško i sistemsko razmišljanje
- Razvijanje i motivisanje tima
- Donošenje odluka pod pritiskom
- Upravljanje konfliktima i pregovaračka snaga
- Saradnja sa drugim funkcijama
Lične osobine:
- Orijentacija na rezultat
- Fleksibilnost i agilnost
- Orijentisanost na kupce
- Integritet i odgovornost
- Inovativnost i proaktivnost
Potrebno obrazovanje i veštine:
- Fakultet ekonomskog, menadžment ili srodnog usmerenja
- Engleski jezik – napredno (pisano i usmeno)
- Napredno poznavanje Excela i BI alata
Šta nudimo:
- Priliku da vodite strateški važnu funkciju i oblikujete budućnost kategorija u jednom od vodećih retail lanaca u Crnoj Gori
- Direktan uticaj na razvoj poslovanja i zadovoljstvo naših kupaca
- Rad u dinamičnom okruženju koje spaja inovaciju i orijentaciju na kupce
- Snažnu podršku top menadžmenta i saradnju sa ključnim partnerima
- Mogućnost da razvijate i vodite sopstveni tim eksperata
- Konkurentan paket primanja i bonusa vezanih za performanse
- Dodatne benefite (službeni automobil, privatno zdravstveno osiguranje, podršku za profesionalni razvoj i obuke)
- Okruženje u kome se podstiče samostalnost, donošenje odluka i inovativnost